Ολοένα και πιο επιθετική γίνεται η γαλάζια προεκλογική στρατηγική όσο πλησιάζουμε στην 9η Ιουνίου, ημέρα διεξαγωγής των ευρωεκλογών, με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή κρατώντας τα ηνία της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ και τα κορυφαία στελέχη της παράταξης να οργώνουν παράλληλα τη χώρα κινητοποιώντας τους ψηφοφόρους του κόμματος και μεταφέροντας το μήνυμα των εκλογών εστιάζοντας στο ευρωπαϊκό αποτύπωμα των μεγάλων αλλαγών που δρομολογούνται στη χώρα. Ωστόσο, πέντε είναι τα γαλάζια «κλειδιά» με τα οποία επιχειρεί η ΝΔ να «ξεκλειδώσει» την πρόθεση ψήφου του εκλογικού σώματος απευθυνόμενη σε παραδοσιακούς αλλά και νέους ψηφοφόρους.
Ο γαλάζιος πήχης είναι το 33% με τα τελευταία στοιχεία από τις δημοσκοπήσεις είναι ευοίωνα, ωστόσο για να επιτευχθεί ή ακόμα και να ξεπεραστεί ο εκλογικός αυτός στόχος απαιτείται πλήρης χαρτογράφηση του εκλογικού σώματος, μελέτη των ισορροπιών, έμφαση στα γαλάζια κάστρα και αποδόμηση των πολιτικών αντιπάλων.
Τα 4 + 1 γαλάζια «κλειδιά»
Η στρατηγική της ΝΔ επικεντρώνεται στους παρακάτω στόχους:
- επιχείρηση συσπείρωσης
- κινητοποίηση του κομματικού μηχανισμού
- έμφαση σε στοχευμένα κοινά
- μάχη κατά της αποχής
- ενεργοποίηση δυνάμεων σε τοπικό επίπεδο
Και τα πέντε αυτά «κλειδιά» ενεργοποιούνται σε παράλληλο χρόνο, καθώς η εκλογική εξίσωση έχει πολλές παραμέτρους και για να επέλθει θετικό αποτέλεσμα απαιτείται σκληρή δουλειά, ειδικά στην εκλογική αυτή αναμέτρηση. Και αυτό γιατί έχουν προηγηθεί οι διπλές εθνικές εκλογές και οι αυτοδιοικητικές σε δύο γύρους, συνεπώς το εκλογικό σώμα έχει κουραστεί, το δίλημμα για κάλπη ή μπάνιο παραμένει και η αναμενόμενη κυβερνητική φθορά πρέπει να έχει πειστικό αντίλογο για να ξεπεραστεί. Σε αυτά τα θέματα εστιάζει τις ομιλίες, συνεντεύξεις, δημόσια παρουσία του ο πρωθυπουργός, εξηγώντας στους πολίτες ότι ισχυρή ΝΔ θα σημάνει και δυνατή φωνή στην Ευρώπη.
«Τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις για μεταναστευτικό, αγροτική πολιτική και κοινή άμυνα» αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ και προσθέτει ότι πρέπει να εδραιώσουμε τη θωράκιση της χώρας αλλά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερη ευημερία για όλες και για όλους. Με το μότο «στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ακόμα ένα βήμα μπροστά. Και ερχόμαστε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη» επιχειρεί να κάνει τους πολίτες συμμέτοχους στην οικοδόμηση του δικού τους αύριο.