Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024 07:53
Άλλες Ειδήσεις

Τα πιο παράξενα πράγματα που ξέχασαν, ζήτησαν και απόλαυσαν οι πελάτες ξενοδοχείων το 2024






Το 2024, ο κόσμος των ξενοδοχείων μάς επιφυλάσσει μερικές από τις πιο ευφάνταστες και απρόσμενες ιστορίες. Η Hotels.com, μέσα από την ετήσια έκθεσή της Hotel Room Innsights Report, μας ταξιδεύει στα παρασκήνια της φιλοξενίας, αποκαλύπτοντας τα πιο περίεργα αντικείμενα που ξεχάστηκαν, τις πιο ιδιαίτερες παραγγελίες δωματίου και τις πιο απίθανες υπηρεσίες που προσφέρθηκαν παγκοσμίως.

Από λουξ ρολόγια και κατοικίδια που χρειάστηκαν “check out” μέχρι μπανιέρες γεμάτες Evian και μοναδικά προνόμια όπως κιθάρες κατά παραγγελία, αυτή η έκθεση μας θυμίζει πως η εμπειρία ενός ξενοδοχείου μπορεί να κρύβει εκπλήξεις πέρα από κάθε φαντασία. Διαβάστε παρακάτω και ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε.

«Στην Hotels.com γνωρίζουμε τα ξενοδοχεία μέσα κι έξω. Μέσα από τις ιστορίες που μοιράστηκαν τα ξενοδοχεία μαζί μας, ανακαλύψαμε ότι οι ξεχωριστές απαιτήσεις των επισκεπτών συχνά γίνονται έμπνευση για νέες υπηρεσίες», δήλωσε η Melanie Fish, Αντιπρόεδρος Δημοσίων Σχέσεων της Hotels.com.

Ξεχασμένα αντικείμενα: Όταν ο αποχαιρετισμός ενός ταξιδιού συνοδεύεται από… μνήμες
Τα περισσότερα ξενοδοχεία αναφέρουν ότι τα πιο συχνά ξεχασμένα αντικείμενα στα δωμάτια είναι φορτιστές, καλλυντικά και ρούχα. Ωστόσο, η φετινή έκθεση αποκαλύπτει λίστα με αντικείμενα που ξεπερνούν κάθε φαντασία:

-Πανάκριβα αντικείμενα: Ένα ρολόι Rolex, μια τσάντα Birkin του Οίκου Hermes και ένα ρολόι αξίας 6 εκατομμυρίων δολαρίων.

-Κατοικίδια έκπληξη: Ένα κοτοπουλάκι και ένας σαυράκι βρέθηκαν και επιστράφηκαν στους ιδιοκτήτες τους.

-Απίστευτα καθημερινά: Ρύζομαγειρεύτρες, ελαστικά αυτοκινήτων και… σωλήνες οικοδομής!

Αρκετά ξενοδοχεία, όπως το Viceroy Riviera Maya, βοηθούν ξεχασιάρηδες ταξιδιώτες προσφέροντας υπηρεσίες όπως ο “σύμβουλος σαπουνιού,” ενώ το Kimpton Vero Beach παρέχει αξεσουάρ μέσα από το πρόγραμμα “Forgot it? We’ve got it!”

Room Service: Όταν οι παραγγελίες γίνονται… τέχνη

Τα ξενοδοχεία φαίνεται να αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη δημιουργικότητα των επισκεπτών στις παραγγελίες που κάνουν στο δωμάτιο. Οι πιο παράδοξες παραγγελίες room service περιλαμβάνουν:

-Μπανιέρα γεμάτη με νερό Evian για το μπάνιο ενός παιδιού.

-Τοστ καμένο επί τούτου.

-Χοτ ντογκ με χαβιάρι.

-4 κιλά μπανάνες.

-Ένα «high five» από υπάλληλο ως επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έγινε κατανοητή.

Ορισμένα ξενοδοχεία, όπως το W Osaka, εγκαθιστούν κουμπιά “Whatever/Whenever,” δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να παραγγέλνουν οτιδήποτε, οποτεδήποτε.

Μυστικά προνόμια: Υπηρεσίες που δεν ξέρατε ότι υπάρχουν

Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία:

-Ένας ιαπωνικός κήπος 400 ετών στο Hotel New Otani Tokyo, στο Τόκιο της Ιαπωνίας.
Guitar concierge για τους λάτρεις της μουσικής στο Four Seasons Hotel Austin, στο Τέξας των ΗΠΑ.

-Υπηρεσίες ακουστικής βελονισμού για κατοικίδια στο Sentinel Hotel του Πόρτλαντ, στις ΗΠΑ.

-Ξενάγηση στο Βρετανικό Μουσείο με ιδιωτικό οδηγό από το Montague on the Gardens στο Λονδίνο.

-Προσωπική γευσιγνωσία κρασιού στην κάβα του Villa Gallici Hôtel & Spa στην Προβηγκία της Γαλλίας.

Πηγή: news247.gr