Τεράστια διαφημιστική καμπάνια για Βόλο και Πήλιο – Πόσο κόστισε, ποιος την «τρέχει»
Μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τον Βόλο και το Πήλιο εξελίσσεται αυτές τις ημέρες, σε όλα τα μεγάλα πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικά κανάλια (Mega, Alpha, Star, Skai, Open). Για όσους έχουν μια ελάχιστη γνώση των οικονομικών μεγεθών που απαιτεί μια τέτοια προβολή μπορεί εύκολα να αντιληφθεί ότι θα έπρεπε να δαπανηθούν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Και όμως το κόστος είναι μηδενικό. Δεν δόθηκε ούτε ένα ευρώ!
Ο λόγος; Ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος και η πρόσβαση που με τις πολυετείς φιλίες και γνωριμίες που έχει με τους ιδιοκτήτες και τα μεγάλα στελέχη των σταθμών, που – προς τιμήν τους – έσπευσαν να ανταποκριθούν στο αίτημα του Δημάρχου να βοηθήσουν την περιοχή μετά την καταστροφή από τις πλημμύρες που βίωσε.
Λίγο μετά αφότου η ντόπια «Πέμπτη φάλαγγα», χωρίς τσίπα και ενσυναίσθηση, υπονόμευε και δυσφημούσε, από τυφλή εκδικητικότητα και μίσος, όπου και όπως μπορούσε την περιοχή βυθίζοντας σε απόγνωση τους χιλιάδες επαγγελματίες κι εργαζόμενους στον τουρισμό και την εστίαση – αναψυχή.
Αυτή είναι και η βασική αιτία, για όσους αρέσκονται σε βαρύγδουπες και βαθυστόχαστες πολιτικές και κοινωνιολογικές αναλύσεις, που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση οι αντίπαλοι του Αχιλλέα Μπέου κατατροπώνονται. Ξεφτιλίζονται πολιτικά. Η αποτελεσματικότητα και η ικανότητα του Δημάρχου. Αν ποτέ το συνειδητοποιήσουν, ίσως έχουν καλύτερη τύχη. Μέχρι τότε ας τρέχουν στη Σκορδά, τον Λιάγκα και τη Καινούργιου να… καμαρώνουν και να τους κανακεύει ο… Μικρούτσικος. Αλλά τόσοι είναι…!