Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024 23:54
ΒόλοςΤοπικά

Θύματα απάτης μέσα στις γιορτές έπεσαν Βολιώτες καταναλωτές






Οι προσφορές εταιρειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έκρυβαν παγίδα…

Θύματα απάτης μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς έπεσαν Βολιώτες καταναλωτές, που επιχείρησαν να κάνουν αγορές δώρων για φίλους και συγγενικά τους πρόσωπα μέσω εταιρειών που βρήκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλήρωσαν για τα δώρα που είτε δεν παρέλαβαν ποτέ είτε το αντικείμενο που παρέλαβαν ήταν ευτελούς αξίας χωρίς δυνατότητα όχι επιστροφής, αλλά ούτε καν επικοινωνίας με την εταιρεία.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ενωσης Καταναλωτών Βόλου, Αλέκο Κουτσελίνη, στα γραφεία της τοπικής ένωσης έφθασαν μέσα στις γιορτές καταγγελίες για απάτες εις βάρος καταναλωτών, οι οποίοι θέλησαν να κάνουν γιορτινές αγορές που τελικώς μόνο συμφέρουσες δεν ήταν.

Μέσα στην εορταστική περίοδο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατακλύστηκαν από διαφημίσεις εταιρειών που προωθούσαν τα προϊόντα τους σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Κάποιοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισαν να… επωφεληθούν των προσφορών και προχώρησαν σε αγορές.

Μπουφάν με τρία μόλις ευρώ, ρούχα και παπούτσια σε επίσης εξευτελιστικές τιμές, μέχρι και παραϊτρικά προϊόντα, όπως για παράδειγμα ένα μασελάκι που παρέλαβε καταναλωτής και για το οποίο πλήρωσε 80 ευρώ.

Κάποιοι δεν παρέλαβαν καν τα είδη που παρήγγειλαν. Αλλοι παρέλαβαν τις παραγγελίες τους, αλλά τα προϊόντα διαπίστωσαν ότι είναι ευτελούς αξίας. Επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες, αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτσελίνη πρόκειται για εταιρείες που έχουν την έδρα τους στο εξωτερικό και κυρίως στη Μεγάλη Βρετανία. Διαφημίζουν προϊόντα σε εξευτελιστικές τιμές, στην παγίδα πέφτουν καταναλωτές, οι οποίοι διαπιστώνουν ότι πρόκειται για είδη ευτελούς αξίας αλλά στη συνέχεια δεν μπορούν καν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία, πόσο δε μάλλον να επιστέψουν το προϊόν. Οι συγκεκριμένες εταιρείες φαίνεται ότι εφόσον πιάσουν κάποιον πελάτη στη συνέχεια τον μπλοκάρουν και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας. «Από τη στιγμή μάλιστα που η έδρα τους είναι στο εξωτερικό, ως ένωση δεν μπορούμε να παρέμβουμε και ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει το δίκιο του», αναφέρει ο κ. Κουτσελίνης, συστήνοντας στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις διαδικτυακές αγορές τους.