«Φτερά» έκανε από τον τραπεζικό λογαριασμό ενός αλλοδαπού κατοίκου στον Αλμυρό ποσό 3.900 ευρώ, καθώς έπεσε θύμα τηλεφωνικής απάτης. Ο άγνωστος δράστης τού τηλεφώνησε και προσποιούμενος τον υπάλληλο λογιστικού γραφείου, τον ενημέρωσε ότι είναι δικαιούχους του market pass, καταφέρνοντας να του αποσπάσει τους κωδικούς της τραπεζικής του κάρτας, προκειμένου να πληρωθεί.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αλλοδαπός λίγη ώρα μετά την τηλεφωνική συνομιλία με τον άγνωστο και αφού είχε δώσει τους τραπεζικούς κωδικούς, ανακάλυψε ότι το ποσό των 3.900 ευρώ είχε κάνει «φτερά» από τον λογαριασμό του. Αμέσως έκανε καταγγελία στο Αστυνομικό Τμήμα Αλμυρού, το οποίο ερευνά την υπόθεση.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τις δυο τελευταίες ημέρες στην ευρύτερη περιοχή του Αλμυρού αρκετοί κάτοικοι έχουν δεχτεί τηλεφωνήματα από δήθεν λογιστές, που θέλουν να τους εξαπατήσουν με το πρόσχημα της πληρωμής του market pass, ζητώντας τους κωδικούς των τραπεζικών τους καρτών.
Να αναφερθεί ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, σε πανελλαδικό επίπεδο οι αρχές δέχονται συνεχώς καταγγελίες για τηλεφωνική απάτη με δόλωμα τη χορήγηση του market pass.
Από την πλευρά της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών, έχει εκδώσει ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει το κοινό για σειρά απατών που συμβαίνουν εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων.