Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024 17:24
LIFE

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα τερμάτισαν πρώτα την περσινή σεζόν






Η Nielsen δημοσίευσε -όπως κάθε χρόνο- την κατάσταση με τη συνολική τηλεθέαση της προηγούμενης σεζόν και έτσι έχουμε πλήρη εικόνα τι παρακολούθησε το κοινό για το 2018-2019.

Το λεγόμενο Yearbook, περιέχει στοιχεία από 1.300 νοικοκυριά και σε αυτό φαίνονται τα 20 προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση για μέσο λεπτό.

Πρώτη και με μεγάλη διαφορά η Eurovision

Στην κορυφή της λίστας, και με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο, είναι ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Τραγουδιού, η Eurovision, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και σημείωσε 17,8% ως προς το μέσο λεπτό ενώ στο μερίδιο κατείχε το 50,9%! Πρόκεται για ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόγραμμα και το κοινό περιμένει πως και πως κάθε χρόνο για την μαγιάτικη βραδιά του τελικού.

Δεύτερο στη λίστα ήρθε το MasterChef, σημειώνοντας 13,8% (μέσο λεπτό) και 34,9% (μερίδιο). Από όταν έπαιζε το ριάλιτι, το Star έπλεε σε πελάγη ευτυχίας με τα νούμερα που σημείωνε και ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα βρίσκεται στο Top 10 στο Yearbook της Nielsen. Την κορυφαία τριάδα ολοκληρώνει η τηλεοπτική σειρά του Alpha «Το Τατουάζ» καταγράφοντας 13,2 (μέσο λεπτό) και 33,2% (μερίδιο).

Ακολουθεί το σόου του ANT1 «Your Face Sounds Familiar» με 13,2 (μέσο λεπτό) και 30,6% (μερίδιο), ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η γνωστή και για χρόνια αγαπημένη μουσική εκπομπη «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ, σημειώνοντας 13% (μέσο λεπτό) και 35,7% (μερίδιο).

Ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού, ισοψηφία με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σημείωσε και το «The Voice» του ΣΚΑΪ, ωστόσο στο μερίδιο ήταν πιο πίσω με 32%.

Οι τέσσερις τελευταίες θέσεις καταλαμβάνονται από τηλεοπτικές σειρές, αποδεικνύοντας έτσι πως το κοινό τρέφει μια ιδιαίτερη αγάπη για αυτές και δικαιώνοντας και τις επιλογές των καναλιών να κάνουν στροφή προς τη μυθοπλασία και να εντάξουν περισσότερα σήριαλ στα προγράμματά τους.

Στην έβδομη, λοιπόν, θέση βρίσκουμε τη σειρά του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με 12,7% τηλεθέασης μέσου λεπτού και 29,5% στο γενικό μερίδιο, στην όγδοη θέση βλέπουμε επίσης σειρά της Κάντζας, αυτή τη φορά «Το σόι σου» με 11,6% (μέσο λεπτό) και 25% (μερίδιο) ενώ στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται τα σήριαλ του ANT1, «Η επιστροφή» και «Μην ψαρώνεις» με μέσο λεπτό 11,6% και 11,5% και μερίδιο 26,5% και 23,8% αντίστοιχα.

Αν εξαιρέσουμε τη Eurovision, η οποία «έσπασε» όλα τα κοντέρ, τα υπόλοιπα προγράμματα ως προς την τηλεθέασης μέσου λεπτού δεν έχουν και μεγάλες διαφορές μεταξύ τους. Εντύπωση προκαλεί, ωστόσο, πως ο ΣΚΑΪ κατέχει μόνο δύο από τις δέκα θέσεις, έχοντας στο περσινό του πρόγραμμα τόσο ακριβά προγράμματα, ενώ μεγάλοι νικητές μπορούν να αναδειχθούν κυρίως ο Alpha, αλλά και ο ANT1 που κατέκτησαν από τρεις θέσεις το κάθε κανάλι.