Η ΕΛΜΕ Μαγνησίας έχει δημοσιοποιήσει την αντίθεση της στο σχέδιο συστέγασης όλων των εσπερινών σχολείων, που απ’ ότι φαίνεται εγκαταλείφθηκε, ενώ παράλληλα εκφράζει την έκπληξη της, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της “για την εμμονή στο ζήτημα της μετεγκατάστασης εσπερινών σχολείων, με διαφορετικές, αλληλοαναιρούμενες προτάσεις – εκδοχές που αποδεικνύουν ότι δεν προηγήθηκε ούτε διαβούλευση ούτε κάποια οικονομοτεχνική τεκμηρίωση”.
Για τη μετεγκατάσταση του Εσπερινού Γυμνασίου και τη συστέγαση του με το 2ο ΕΠΑΛ Βόλου, η ΕΛΜΕ Μαγνησίας υποστηρίζει ότι “… στην ανωτέρω πρόταση αντιτίθενται όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των δύο σχολείων και η επίκληση της παιδαγωγικής και των συμφερόντων τους, είναι προφανώς προσχηματική έως και προσβλητική. Ακόμα όμως και ως προς την εξοικονόμηση πόρων δεν έχει κατατεθεί οποιαδήποτε τεκμηριωμένη ανάλυση, αντίθετα συσκοτίζονται στοιχεία όπως η λειτουργία της ενισχυτικής διδασκαλίας, εκτός ωρών λειτουργίας του πρωινού και εσπερινού σχολείου. Επίσης δεν προχώρησαν οι εργασίες που είχαν προταθεί για την ενεργειακή βελτίωση και την εξοικονόμηση ενέργειας στο 3ο Γυμνάσιο – Εσπερινό Γυμνάσιο και δεν φαίνεται να σχεδιάζονται μέτρα όπως η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις ταράτσες σχολείων. Το Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου είχε και έχει σημαντική προσφορά στην πόλη και σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να θεωρείται ως «βάρος», που πρέπει να στοιβαχτεί σε περιορισμένους χώρους (γραφεία, αρχείο, εργαστήρια κλπ), υποβαθμίζοντας τη λειτουργία και τις προοπτικές και του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Βόλου. Αντίθετα οφείλουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τη θέληση των νυχτερινών μαθητών, παίρνοντας υπόψη και τον ευμετάβλητο (και από προσφυγικές ροές) μαθητικό πληθυσμό που εργάζεται πρωινές ώρες. Οι νυχτερινοί μαθητές και οι καθηγητές τους δεν είναι «βάρος» αλλά όφελος και ανάγκη για την πόλη μας και την κοινωνία μας και παρακαλούμε τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Δήμο να σταματήσει να τους αναστατώνει, στη μέση της χρονιάς. Τους καλούμε αντί για αντιπαιδαγωγικά σχέδια μετακομίσεων να βελτιώσουν ουσιαστικά τις υποδομές και την ενεργειακή απόδοση όλων των σχολείων.