Κάθε ρεκόρ έχει σπάσει πλέον η Κορεάτικη σειρά του Netflix «Squid Game».
Η «ιδιαίτερη» σειρά δράσης που έγινε φαινόμενο μέσα σε λίγες μόνο ημέρες από την πρεμιέρα της κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και το… Game of Thrones και μάλιστα, όχι σε κάποιο τηλεοπτικό δίκτυο, αλλά στo YouTube.
Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Variety, το Squid Game είναι αυτή την στιγμή η πιο δημοφιλής σειρά σε όλες τις πλατφόρμες, επισκιάζοντας τον θρύλο του GOT.
Aυτή την στιγμή ο μέσος όρος προβολών των τρέιλερ, χιουμοριστικών βίντεο ή κάποιων σκηνών της σειράς έχουν ξεπεράσει τα 17 δισ. προβολές.
Ο Τζάρεντ Νέιλορ, αντιπρόεδρος ανάπτυξης κοινού της Vobile δήλωσε: «Στα δέκα χρόνια που εξετάζουμε το YouTube, δεν έχουμε δει ποτέ κάτι παρόμοιο».
Η εταιρεία, που εντοπίζει και αναλύει έργα πνευματικής ιδιοκτησίας στον ψηφιακό χώρο εκτιμά ότι οι 17 δισεκατομμύρια προβολές προέρχονται από 129.000 συνολικά βίντεο, τα οποία αναρτήθηκαν στο YouTube. Οι αντιδράσεις μάλιστα, κάτω από τα βίντεο ανέρχονται στα 533 εκατ. .
Nα υπενθυμίσουμε επίσης, πως ο δημιουργός του Squid Game, επιβεβαίωσε ότι η δεύτερη σεζόν της αγαπημένης σειράς του κοινού βρίσκεται ήδη στα σκαριά.