Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για το τροχαίο που είχε με την Ferrari του ο Τζώρτζης Μονογυιός. Έως τώρα έχει γίνει γνωστό ότι το σύστημα ευστάθειας ESP είχε απενεργοποιηθεί πριν από τη μοιραία πρόσκρουση. Στο φως ήρθε σήμερα ένα νέο σοκαριστικό βίντεο λίγα λεπτά μετά το ατύχημα του Μονογυιού.
Το νέο βίντεο τραβήχτε από επιβάτη αυτοκινήτου που περνούσε από το σημείο του δυστυχήματος, δευτερόλεπτα λεπτά μετά τη μοιραία σύγκρουση. Στο βίντεο καταγράφεται η στιγμή που φίλοι και περαστικοί απεγκλωβίζουν τον Τζώρτζη Μονογυιό από τη φλεγόμενη Ferrari, δευτερόλεπτα ουσιαστικά, μετά τη μοιραία σύγκρουση.
Τροχαίο Μονογυιού: Απεγκλωβίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του
Ο Τζώρτζης Μονογυιός απεγκλωβίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του. Σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα των ιατροδικαστών έφερε πολλαπλά κατάγματα, κρανιογκεγαλικές κακώσεις και εγκαύματα.
Να σημειωθεί ότι στη Ferrari επέβαινε και η σύζυγός του Αθηνά Καραπάνου την οποία απεγκλώβισε περαστικός, ο γνωστός τραγουδιστής Stan, που έτυχε να περνά από το σημείο. Η γυναίκα είχε τις αισθήσεις της, ήταν όμως ζαλισμένη και τραυματισμένη και ρωτούσε τι συνέβη.
Τροχαίο Μονογυιού: Τα αναπάντητα ερωτήματα
Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε σχετικά τα αναπάντητα ερωτήματα της υπόθεσης ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος. «Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες με το δυστύχημα του Βακάκη πριν από δύο χρόνια. Θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες το σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά του οχήματος, η κατάστασή τους».
Ερωτηθείς αν είχε τα κατάλληλα ελαστικά, ο κ. Μιχαλόπουλος ανέφερε πιθανότητα να μην είχε και πρόσθεσε ότι: «Αυτά που είναι για πίστα δεν έχουν χάραξη. Είναι ένα όχημα με τεράστια ισχύ. Οι χειρισμοί που μπορεί να κάνει ένας οδηγός είναι να απενεργοποιήσει ορισμένα συστήματα. Δεν υπάρχει απενεργοποίηση του “κόφτη” απλά από το χρήστη, πρέπει να γίνει σε συνεργείο. Μιλάμε για συστήματα που βοηθούν το όχημα να έχει σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο», εξήγησε ο κ. Μιχαλόπουλος.
Τροχαίο Μονογυιού: Τα ελαστικά και τα συστήματα ασφαλείας
Στην ίδια εκπομπή μίλησε και ο διευθυντής του GO CAR, Μιχάλης Γεωργιάδης, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στην οδήγηση supercars. «Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών. Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει. Φεύγει εύκολα από το δρόμο γιατί έχει πάρα πολύ δύναμη.
Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι», είπε ο κ. Γεωργιάδης. «Το γιατί πήρε τόσο εύκολα φωτιά είναι περίεργο. Η Ferrari είχε κάνει ανάκληση κάποιων μοντέλων. Δεν ξέρουμε αν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά στην οδήγησή τους. Οι εταιρίες καλούν τους ιδιοκτήτες για να τους εκπαιδεύσουν στην ειδική χρήση αυτών των οχημάτων», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Μιχαλόπουλος, ενώ σχετικά με τη φωτιά στο όχημα τόνισε ότι «Στην περίπτωση Βακάκη είχαμε συμπίεση της δεξαμενής. Η φωτιά η συγκεκριμένη φαίνεται να συντηρείται από διαρροή καυσίμου. Ο πραγματογνώμονας θα ελέγξει το κομμάτι αυτό».
Δείτε το βίντεο
Πηγή: pagenews.gr