Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024 04:26
ΒόλοςΤοπικά

Βόλος: Απάτη με κωδικούς από 103 κάρτες κινητής τηλεφωνίας






Απάτες διαπράττονται πολλές και με διάφορες μορφές. Καθημερινά. Ομως αυτή που διέπραξε μια πολυεθνική ομάδα απατεώνων είναι ιδιαίτερα ευφάνταστη.

Ο «εγκέφαλος» της ομάδας, λοιπόν, απατεώνας προσποιήθηκε εκπρόσωπο εταιρείας συστημάτων παροχής υπηρεσιών και πληροφοριών και με το πρόσχημα ότι υπήρχε λάθος σε κάρτες κινητής τηλεφωνίας άρπαξε από περιπτερούχο στη Μαγνησία κωδικούς 103 καρτών αξίας 300 ευρώ η κάθε μία. Ο επιχειρηματίας ζημιώθηκε από τη μία στιγμή στην άλλη με ποσό ύψους 3.090 ευρώ!

Η απάτη σημειώθηκε το 2019 και σύντομα θα απασχολήσει τη Δικαιοσύνη. Η Εισαγγελία Βόλου άσκησε ποινική δίωξη κατά τριών ατόμων που φαίνεται ότι συνεργάστηκαν με τον απατεώνα. Επρόκειτο για έναν Γερμανό, έναν Αγγλο και έναν Ελληνα, οι οποίοι με κάποιο τρόπο είχαν μοιραστεί μεταξύ τους τούς κωδικούς και είχαν καταναλώσει τους χρόνους ομιλίας.

Επί μήνες λαμβάνονταν καταθέσεις και συλλέγονταν κάθε χρήσιμο στοιχείο γύρω από την υπόθεση. Εντούτοις, τα στοιχεία του απατεώνα που τηλεφώνησε στο περίπτερο δεν κατέστη δυνατό να εντοπιστούν. Το κινητό τηλέφωνο που είχε χρησιμοποιήσει δεν ήταν δηλωμένο. Επιπλέον λόγω του ότι η απάτη που είχε τελεστεί δεν ήταν σε βαθμό κακουργήματος (η ζημία ήταν κάτω των 120.000 ευρώ) δεν κατέστη δυνατό να γίνει άρση του τηλεφωνικού απορρήτου.

Οι τρεις κατηγορούμενοι θα κληθούν τώρα να εξηγήσουν πού βρήκαν τους κωδικούς των καρτών. Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι είχαν μοιραστεί τους χρόνους από τις κάρτες αν και κατοικούν σε διαφορετικές πόλεις, εκτός Μαγνησίας, ο ένας μάλιστα σε νησί. Η δίωξη που ασκήθηκε εναντίον τους είναι για απάτη από κοινού.

Ολα ξεκίνησαν όταν άγνωστος άνδρας τηλεφώνησε στην επιχείρηση του περιπτερούχου και είπε στον υπάλληλό του ότι δήθεν τηλεφωνούσε από εταιρεία συστημάτων παροχής υπηρεσιών και πληροφοριών. Ο επιτήδειος ζήτησε από τον υπάλληλο τους κωδικούς των καρτών του με το πρόσχημα ότι ήθελε να τις ακυρώσει γιατί δήθεν είχε γίνει κάποιο λάθος. Ο υπάλληλος ανυποψίαστος έδωσε τους κωδικούς όπως του ζητήθηκε και στη συνέχεια ενημέρωσε τον περιπτερούχο. Ομως όταν ο επιχειρηματίας επικοινώνησε με την εταιρεία διαπίστωσε ότι κανένας από εκεί δεν τους είχε τηλεφωνήσει ούτε και υπήρχε πρόβλημα με τις κάρτες. Ολόκληρη η παραγγελία του επαγγελματία είχε χαθεί μέσα σε λίγα λεπτά