Mπορεί οι τράπεζες να υποστηρίζουν ότι έχουν βρει σε ψηφιακό επίπεδο τα «κλειδιά» για να κλειδώσουν με ασφάλεια τους τραπεζικούς λογαριασμούς από χάκερς και απατεώνες που μηχανεύονται διάφορους τρόπους, ώστε να «αρμέξουν» καταθέσεις, στην περίπτωση όμως ενός Βολιώτη επιχειρηματία δεν ίσχυσε αυτό.
Ο Βολιώτης επαγγελματίας πουλάει διάφορα προϊόντα. Κάποια στιγμή έλαβε μήνυμα SMS στο κινητό του τηλέφωνο, από άγνωστο άτομο, που του ζητούσε να του δώσει τον αριθμό λογαριασμού του σε συγκεκριμένη τράπεζα, με την οποία συνεργαζόταν.
Τον έπεισε ότι επιθυμούσε να αγοράσει προϊόντα που εμπορεύεται και ότι θα του έστελνε τα χρήματα μέσω τράπεζας.
Ο επαγγελματίας τον πίστεψε, πιθανόν του έστειλε τον αριθμό λογαριασμού του και όταν μπήκε στο mobile banking με την αναγνώριση προσώπου (Face ID) αντί για κωδικό, φαίνεται ότι έδωσε πρόσβαση στο άγνωστο άτομο, το οποίο στη συνέχεια μπήκε στον λογαριασμό του και τον άδειασε.
Η τράπεζα έστειλε προειδοποιητικό μήνυμα στον επαγγελματία ότι ζητήθηκε ανάληψη περίπου 4000 ευρώ από τον λογαριασμό του. Ανυποψίαστος ακόμη ο ίδιος μπήκε ξανά με τον ίδιο τρόπο στην εφαρμογή του web banking στο κινητό του τηλέφωνο, δίνοντας στην ουσία έγκριση για να γίνει ανάληψη των χρημάτων!
Η απάτη έγινε τον περασμένο Νοέμβριο. Ο συμπολίτης κατέθεσε μήνυση κατ’ αγνώστων και ο δράστης αναζητείται. Η Εισαγγελία Βόλου παρήγγειλε προκαταρκτική έρευνα. Η υπόθεση πάντως φέρεται να προβληματίζει ιδιαίτερα τις δικαστικές αρχές, καθώς διαπιστώθηκε το κενό που υπάρχει και στις συναλλαγές μέσω της χρήσης βιομετρικών στοιχείων, αντί κωδικού, αφού οι «επιτήδειοι» και σε αυτή την περίπτωση βρήκαν «παράθυρο», προκειμένου να κάνουν τη μπάζα τους