Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024 06:31
ΒόλοςΤοπικά

Βόλος: Διαμαρτυρίες για ηλεκτρονικές αγορές – Η Skroutz αποζημιώνει τους καταναλωτές






Δεκάδες Βολιώτες περιλαμβάνονται στους πελάτες, που έκαναν αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop.gr μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz και ενώ κατέβαλαν το προβλεπόμενο αντίτιμο, ωστόσο δεν παρέλαβαν τα προϊόντα, που είχαν παραγγείλει.

Το ξαφνικό κλείσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματος προκαλεί πανελλαδικά εκατοντάδες διαμαρτυρίες στη γνωστή πλατφόρμα, η οποία προσπαθεί να αποζημιώσει τους διαμαρτυρόμενους πολίτες.

Ανάμεσα στους διαμαρτυρόμενους είναι και ο Βολιώτης Α.Χ., ο οποίος κατέβαλε αντίτιμο 451 ευρώ για την αγορά κάρτας γραφικών, την οποία ακόμη περιμένει.

Ο ίδιος δηλώνει εξοργισμένος τόσο από το προαναφερόμενο κατάστημα, όσο και από τη γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα, την οποία, όπως λέει, επισκέφτηκε, επειδή υποστηρίζει πολλά καταστήματα και μπορεί κανείς να συγκρίνει τις τιμές του προϊόντος που επιθυμεί και να το αγοράσει στην οικονομικότερη τιμή.

Μιλώντας για την εμπειρία του αναφέρει ότι επισκεπτόταν συχνά εδώ και χρόνια την πλατφόρμα για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Ετσι έκανε και στις 19 Μαρτίου. Αφού μπήκε στο Skroutz.gr και έβαλε στην αναζήτηση το προϊόν που τον ενδιέφερε, η πλατφόρμα τον ενημέρωσε για σειρά καταστημάτων, που είχαν διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμούσε.

«Το φθηνότερο το προμήθευε το ηλεκτρονικό κατάστημα 365ESHOP, που έβγαινε πρώτο στη λίστα της Skroutz. Το συγκεκριμένο κατάστημα 365ΕSHOP δεν υποστήριζε αντικαταβολή, αλλά μόνο αγορά και εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Ετσι επειδή η κάρτα γραφικών που επιθυμούσα ήταν σημαντικά φθηνότερη από άλλα site την αγόρασα από το 365ΕSHOP εξοφλώντας την άμεσα με πιστωτική κάρτα», ενημερώνει.

Ο πολίτης περίμενε να γίνει η παράδοση του προϊόντος σε χρονικό διάστημα τεσσάρων έως δέκα ημερών. Ομως, παρήλθε το εν λόγω χρονικό διάστημα και δεν παρέλαβε την κάρτα γραφικών, που είχε παραγγείλει και πληρώσει. Ετσι προσπάθησε να επικοινωνήσει με το κατάστημα.

«Βρισκόμουν συνεχώς σε αναμονή χωρίς να μπορώ να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπο, ενώ όταν έστειλα e-mail μού απάντησαν πως είχαν βρει το προϊόν μου και ήταν σε φάση προετοιμασίας αποστολής.

Ομως, οι ημέρες περνούσαν χωρίς να το παραλάβω και προσφάτως διαπίστωσα ψάχνοντας στο διαδίκτυο πως το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζαν και πολλοί άλλοι καταναλωτές», σημειώνει.

Ο Α.Χ. θεωρεί ότι εξαπατήθηκε, επειδή, όπως αναφέρει, στην πλατφόρμα δεν ανέβαιναν οι αρνητικές κριτικές των καταναλωτών για το επίμαχο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κατήγγειλε το περιστατικό στους αρμόδιους φορείς για να προστατεύσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο.

«Το μόνο που με απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι πώς θα μπορέσω να πάρω πίσω τα χρήματά μου καθώς το site της 365SHOP έχει πέσει», σημειώνει.

Αποζημίωση με κουπόνια από τη Skroutz

Οι εκκρεμείς παραγγελίες προκάλεσαν πρόβλημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz.

Η πλατφόρμα ενημερώνει: «Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών».

Μέχρι την Πέμπτη το απόγευμα η Skroutz είχε απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών, στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας, μέσω του Skroutz Marketplace, για τους καταναλωτές, που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές, που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Πηγή: εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ