Στο στόχαστρο των απατεώνων συνεχίζουν να βρίσκονται ανυποψίαστοι πολίτες που λαμβάνουν ψεύτικα μηνύματα, μέσω των οποίων επιχειρούν να αλιεύσουν τραπεζικούς κωδικούς και να αποκτήσουν πρόσβαση λογαριασμούς.
Αντιμέτωπος με απάτη βρέθηκε πριν από λίγες μέρες Βολιώτης συνταξιούχος του δημοσίου, με φόντο το μπλοκάρισμα τραπεζικού λογαριασμού από την Εθνική Τράπεζα.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι ότι ο πελάτης που έλαβε το μήνυμα δεν διέθετε κάποιο λογαριασμό στο συγκεκριμένο πιστωτικό ίδρυμα. Κι αυτό ήταν τελικά που τον «υποψίασε», απευθύνθηκε στην τράπεζα απ’ όπου τελικά ενημερώθηκε πως τα ψεύτικα μηνύματα έχουν αποσταλεί σε δεκάδες συναλλασσόμενους τόσο της συγκεκριμένης τράπεζας, όσο και άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων.
Μέσω του «μαϊμού» μηνύματος η Εθνική Τράπεζα εμφανιζόταν να ζητεί δήθεν από τον πελάτη την ταυτοποίηση προσωπικών στοιχείων προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μπλοκάρισμα του λογαριασμού του.
Οι απατεώνες συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους εξαπάτησης με αποτέλεσμα τα ποσοστά ηλεκτρονικής απάτης να αυξάνονται δραματικά.
Ενόψει μάλιστα της εορταστικής περιόδου εφιστάται η ιδιαίτερη προσοχή των πολιτών σε ότι αφορά τις απόπειρες εξαπάτησης.