Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024 18:38
ΒόλοςΤοπικά

Βόλος: «Πλήρωσα το ταξί με δελτίο… ΚΙΝΟ» – Απίστευτη καταγγελία στα κοινωνικά δίκτυα






Ανώνυμη ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα προκάλεσε αναστάτωση στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί – Καμία καταγγελία σε Μηχανολογικό και σωματείο

«Ανώνυμα ας βγαίνει ο καθένας και ας λέει ο, τι θέλει. Δεν έχει γίνει καμία επίσημη καταγγελία και εάν γίνει θα διερευνηθεί από τους αρμόδιους» είναι η δήλωση του προέδρου του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου Δημήτρης Φιλίππου στην ανώνυμη καταγγελία που έγινε με τη μορφή ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα και σύμφωνα με την οποία, οδηγός ταξί ζήτησε να πληρωθεί με δελτίο…ΚΙΝΟ.

Δεν έχει προηγούμενο η καταγγελία για οδηγό ταξί στον Βόλο, όπου σύμφωνα με ανώνυμο μέλος διαδικτυακής ομάδας στο Facebook, ζήτησε να πληρωθεί με δελτίο από πρακτορείο ΟΠΑΠ αξίας 0,50 ευρώ, επειδή ο πελάτης δεν διέθετε αρκετά χρήματα πάνω του και το POS βρισκόταν εκτός λειτουργίας.

Η ανάρτηση, ως ήταν φυσικό, πλημμύρισε από χιουμοριστικά σχόλια και αντιδράσεις, όμως δεν έλειψαν και τα κακεντρεχή σχόλια σε βάρος των οδηγών ταξί που βρίσκονται στο μεροκάματο.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου Δημήτρης Φιλίππου ανέφερε ότι ενημερώθηκε από συναδέλφους του για την ανάρτηση, ωστόσο μέχρι αργά το απόγευμα δεν έχει γίνει καμία επίσημη καταγγελία στο μηχανολογικό ή στο σωματείο.

«Με ανώνυμες αναρτήσεις στο Facebook ο καθένας μπορεί να λέει ό, τι θέλει. Αν ισχύει αυτό θα διερευνηθεί μόνο από τη στιγμή που γίνει επίσημη καταγγελία, γιατί αλλιώς το να κατηγορούμε έναν κλάδο μέσα από ανώνυμες αναρτήσεις δεν υπάρχει νόημα. Τόσο στον φάρο όσο και στην πινακίδα αναγράφεται ο αριθμός του ΤΑΞΙ, δεν μπορεί να επικαλείται ότι δεν συγκράτησε τον αριθμό κυκλοφορίας» εξηγεί ο κ. Φιλίππου.

Σχόλιο στην ανώνυμη ανάρτηση έκανε και ο πρόεδρος του συνεταιρισμού «Volos Taxi» Ευδόκιμος Πασχαλίδης.

«Δυστυχώς χωρίς νούμερο πινακίδας δεν μπορούμε και εμείς οι ίδιοι να καταγγείλουμε το περιστατικό, το οποίο εκθέτει όλους τους υπόλοιπους ταξιτζήδες που προσπαθούμε καθημερινά για την επιβίωση μας, όπως όλοι.

Ενημερωτικά όταν μπαίνετε σε ταξί και θέλετε να πληρώσετε με κάρτα και σας πούνε ότι δεν έχει μηχάνημα ή ότι χάλασε το μηχάνημα μπορείτε να πάτε στο επόμενο ταξι, και πάντα καλό είναι να συγκρατείτε τον αριθμό που υπάρχει στην οροφή, όπως έχουν όλα τα ταξί που ανήκουν στο Volos Taxi είτε τον αριθμό πινακίδας. Καταγγελίες χωρίς χαρακτηριστικά δεν βοηθούν και εμάς να μπορέσουμε να απομονώσουμε τέτοιου είδους κακούς επαγγελματίες που εκθέτουν το επάγγελμα, αλλά κ εμάς ως εργαζομένους» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Πασχαλίδης.

Χαρακτηριστικά η ανάρτηση:

«Καλησπέρα σας πριν από λίγο μπήκα σε ένα ταξί που το πήρα από το κέντρο του Βόλου στη Δημητριάδος, κατά τη διάρκεια της διαδρομής αναφέρω στον οδηγό ότι θέλω να πληρώσω με κάρτα και μου λέει ότι είναι χαλασμένο το pos και του αναφέρω ότι λίγα ψιλά είχα μαζί μου σε μετρητά (που εν τέλει ήταν κατά 0,50λ διαφορά από το αντίτιμο της κούρσας) και τι μου απαντάει έπειτα… “Κάποιο μαγαζί θα βρούμε εδώ γύρω να μου πάρεις κάτι – να έχει ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ εδώ να μου πάρεις ένα ΚΙΝΟ”.

Και κατεβήκαμε είπε στους υπαλλήλους του πρακτορείου τι θέλει να έχει το ΚΙΝΟ και ότι θα πληρώσω εγώ… Δεν το έχω ξαναζήσει αυτό πραγματικά, λυπάμαι μόνο που δεν συγκράτησα τον αριθμό κυκλοφορίας για να τον αναφέρω στο σωματείο των ΤΑΞΙ (εννοείται δεν έκοψε και απόδειξη)».