Δεν έχουν τέλος οι απαράδεκτοι τρόποι, που χρησιμοποιούν ορισμένοι, προκειμένου να βγάλουν λεφτά, με πρόσχημα τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που ανακοινώνουν τα αρμόδια υπουργεία για τη στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών για την ενεργειακή κρίση και τα καύσιμα
Ιδιοκτήτρια καταστήματος στη Νέα Ιωνία δέχθηκε χθες τηλεφώνημα από άγνωστο, ο οποίος προσπάθησε να την παραπλανήσει με πρόσχημα την επιδότηση του ηλεκτρικού ρεύματος, για να υποκλέψει τους τραπεζικούς κωδικούς της και να βάλει «χέρι» στον λογαριασμό της.
Συγκεκριμένα, η 48χρονη δέχθηκε τηλεφώνημα στο σταθερό της τηλέφωνο από άγνωστο νούμερο κινητού, με τον άνδρα στην άλλη άκρη της γραμμής να δηλώνει υπάλληλος του λογιστικού γραφείου με το οποίο συνεργάζεται. Για να γίνει μάλιστα πιστευτός χρησιμοποίησε το μικρό της όνομα και την ενημέρωσε ότι άρχισε η διαδικασία για την υποβολή αιτήσεων του Power Pass. Στη συνέχεια ζήτησε πληροφορίες για τον τραπεζικό λογαριασμό που θα επιθυμούσε να δηλώσει η επαγγελματίας, προκειμένου να κατατεθούν, δήθεν, τα χρήματα της επιδότησης.
Επίσης ρώτησε τη 48χρονη εάν ο λογαριασμός που θα δηλώσει για την κατάθεση έχει μέσα ικανό χρηματικό ποσό και αν είναι συνδεδεμένος με e-banking και ζήτησε να κάνει σύνδεση εκείνη την ώρα στο e-banking, προκειμένου να της δώσει κάποιες κατευθύνσεις.
Ευτυχώς η 48χρονη κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Για να κερδίσει χρόνο είπε ότι μπήκε πελάτης στο κατάστημα, έκλεισε το τηλέφωνο και αμέσως τηλεφώνησε στον λογιστή της. Λίγα λεπτά αργότερα ενημερωνόταν ότι κανείς δεν την είχε ζητήσει από το γραφείο που συνεργάζεται και συνειδητοποίησε ότι πρόκειται για απάτη.