Ο Δήμος Βόλου, υλοποιώντας το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2016, εφαρμόζει την καμπάνια «Welcome» για τους επισκέπτες της περιοχής.
Η συγκεκριμένη δράση περιλαμβάνει την τοποθέτηση διαφημιστικών αφισών «Welcome», με αντιπροσωπευτικές εικόνες της περιοχής και το τουριστικό λογότυπο VOLOSPELION, οι οποίες τοποθετούνται στα σημεία εισόδου των τουριστών στον τουριστικό προορισμό.
Στόχος της καμπάνιας που υλοποιεί ο Δήμος Βόλου είναι οι επισκέπτες που επιλέγουν την περιοχή για τις διακοπές τους και έρχονται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, να έχουν ως πρώτη εικόνα την φράση «Welcome to Volos, the city of Angonauts and Pelion the Land of Centaurs», καθώς και καλαίσθητες φωτογραφικές απόψεις του Βόλου και του Πηλίου.
Για το λόγο αυτό οι πρώτες αφίσες έχουν ήδη τοποθετηθεί στο Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου, στις αίθουσες αφίξεων και αναμονής, αλλά και αναχώρησης με προσαρμογή της παραπάνω φράσης, στην είσοδο του υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, στον χώρο έκδοσης εισιτηρίων του ΟΣΕ και στο χώρο υποδοχής κρουαζιέρας του Λιμένα Βόλου.
Η δράση θα επεκτείνεται σταδιακά σε κάθε χώρο που λειτουργεί ως σημείο υποδοχής τουριστών και θα λειτουργήσει σε συνέργεια με την αντίστοιχη τοποθέτηση πινακίδων τουριστικής πληροφόρησης επισκεπτών σε σημεία εντός της πόλης, η οποία έχει δρομολογηθεί.
Όπως δήλωσε ο ασκών καθήκοντα Δημάρχου Βόλου κ. Αθανάσιος Θεοδώρου «στόχος μας είναι να αποτυπώνεται στους επισκέπτες μια όμορφη εικόνα της περιοχής μας αλλά και μέσα από δύο απλές φράσεις όπως «Βόλος η πόλη των αργοναυτών και Πήλιο το βουνό των Κενταύρων» να δημιουργείται η διάθεση, η όρεξη, να καλλιεργείται το ενδιαφέρον των τουριστών ώστε να μείνουν και να απολαύσουν όλα όσα έχει να τους προσφέρει η περιοχή μας. Να αποτυπωθεί στην μνήμη τους ο Βόλος και το Πήλιο ως ιδανικός προορισμός που συνδυάζει ατελείωτες δυνατότητες».