Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024 03:40
ΒόλοςΤοπικά

Ζ. Μακρή: «Μέσα σε μια ημέρα αυξήθηκαν σε 77 τα σχολεία που παρέλαβαν εξοπλισμό»






Δεύτερη συνεχή ημέρα κατά την οποία η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και υποψήφια βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή ήταν στην ευχάριστη θέση να επισκέπτεται σχολεία του Βόλου, αυτή τη φορά, παραδίδοντας εξοπλισμό για την κάλυψη αναγκών και για την διευκόλυνση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Μια μεγάλη αποστολή, που εκτόξευσε τον αριθμό των ωφελούμενων σχολείων σε 77, με παραλήπτες το 2ο Νηπιαγωγείο Μηλεών-Καλών Νερών, το 3ο Νηπιαγωγείο Κάρλας-Καναλίων, το 14ο Νηπιαγωγείο Βόλου, το Δημοτικό Πτελεού, το 2ο Δημοτικό Μηλεών-Καλών Νερών, το 3ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, το 4ο Δημοτικό Φερών-Αερινού, το 1ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, το 2ο και το 22ο Δημοτικό Βόλου, το 4ο Γυμνάσιο Βόλου και το 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, με τα δύο τελευταία σχολεία να παραλαμβάνουν για δεύτερη φορά εξοπλισμό.

Οι παραπάνω σχολικές μονάδες κατέγραψαν τις ανάγκες τους και κατέθεσαν τα αιτήματά τους, τα οποία καλύφθηκαν άμεσα με την παράδοση γραφείων, θρανίων και καθισμάτων, πινάκων μαρκαδόρου και μαγνητικών, βιβλιοθηκών γραφείων και νηπιαγωγείων, εκπαιδευτικών παιχνιδιών μαθηματικής σκέψης και παιχνιδιών συσχετισμού & εξέλιξης, σύνθεσης πόλης, γραμμάτων και αριθμών, κασετίνων παιδαγωγικού υλικού και dvd.

Η Υφυπουργός Παιδείας βρέθηκε σε όλα τα σχολεία συμμετέχοντας στη διαδικασία παράδοσης του εξοπλισμού και μοιράστηκε την ικανοποίηση διευθυντών, εκπαιδευτικών, γονέων και τη χαρά των μαθητών, που υποδέχονταν τα φορτηγά και βοηθούσαν στην παραλαβή των νέων αποκτημάτων των σχολείων τους δίνοντας οδηγίες για την τοποθέτησή τους στο χώρο.

Η κα Μακρή, λίγο πριν τη λήξη της θητείας της ως Υφυπουργού Παιδείας αλλά και πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς, αξιοποιεί κάθε ευκαιρία για να βρεθεί στα σχολεία της Μαγνησίας με την θεσμική ιδιότητά της και να συνομιλήσει με το σχολικό περιβάλλον μέσα από τους διαύλους επικοινωνίας που δημιούργησε τα δυόμιση χρόνια δράσης της ως μέλος της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.