Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024 04:25
ΜαγνησίαΤοπικά

Ζ. Μακρή: «Βράβευση Ιδρ. Λασκαρίδη για τον καθαρισμό των ακτών της Μαγνησίας με συμμετοχή μαθητών»






Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Ν. Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή βράβευσε την σπουδαία περιβαλλοντική πρωτοβουλία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης με στόχο τον καθαρισμό των ακτών της Μαγνησίας σε συνεργασία και με μαθητές, μέσω προγραμμάτων των εργαστηρίων δεξιοτήτων.

Η εξάμηνη δράση του “TYPHOON PROJECT” παρουσιάστηκε από κα Εύη Λαζού – Λασκαρίδη, πρόεδρο του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, με τον απολογισμό να είναι εντυπωσιακός καθώς το σκάφος Typhoon έμεινε στη Μαγνησία 108 ημέρες, καθάρισε 112 παραλίες, μάζεψε πάνω από 50 τόνους απορρίμματα, καλύπτοντας 482.000 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας, ενώ τα σκουπίδια που συνελέγησαν καλύπτουν 53 γήπεδα ποδοσφαίρου.

Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο σκάφος «Τυφώνας», στην παραλία του Βόλου, η Υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Μητρόπολη Δημητριάδος και ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου τίμησαν το Ίδρυμα, ανέδειξαν και επιβράβευσαν την δύσκολη αποστολή απορρύπανσης των ακτών της Μαγνησίας, μετά τις πλημμύρες του περασμένου Σεπτεμβρίου.

Η κα Μακρή στον χαιρετισμό της συνεχάρη το Ίδρυμα Αθ. Λασκαρίδη για τις συντονισμένες ενέργειες και τις πρωτοπόρες πρωτοβουλίες στην προστασία του περιβάλλοντος και τις μαθήτριες, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που, μέσα από τις καινοτόμες θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων, αναλαμβάνουν δράση και αποκτούν υπεύθυνη στάση σε περιβαλλοντικά ζητήματα.

Η Υφυπουργός Παιδείας τόνισε την διαρκή μέριμνα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που προωθεί την εκπαίδευση για την προστασία του περιβάλλοντος και καλλιεργεί δεξιότητες, όπως την κριτική σκέψη, τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων και τους τρόπους επίλυσης προβλημάτων, έτσι ώστε η μαθητική κοινότητα να διαδραματίσει έναν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος όπου διαβιεί.

«Το σχολικό περιβάλλον, μέσα από τα εγκεκριμένα προγράμματα, που αντλούν οι εκπαιδευτικοί από την ψηφιακή πλατφόρμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προσφέρει γνώσεις και εφόδια στους μαθητές και τους εκπαιδεύει, μέσα από τις πολυποίκιλες περιβαλλοντικές δράσεις, να αγαπούν, να σέβονται και να προστατεύουν το περιβάλλον, να διαμορφώσουν οικολογική συνείδηση, να σχεδιάζουν και να συμμετέχουν σε περιβαλλοντικές εκστρατείες, με στόχο την ευαισθητοποίησή τους, τον προβληματισμό τους για την οικολογική κρίση και την ενεργοποίησή τους με έξυπνες και καινοτόμες ενέργειες για την προστασία και διαφύλαξη της ισορροπίας του περιβάλλοντος και τη διάσωσή του».