Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή ενέκρινε την ανανέωση της λειτουργίας του Εθνικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Τα πετρογέφυρα της Ελλάδας» του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) για το σχολικό έτος 2023-2024.
Η ανάπτυξη και εμπειρία που έχει αποκτηθεί από την 13ετή συνεχή λειτουργία του παραπάνω δικτύου, ο μεγάλος αριθμός και η ποιότητα των δράσεων που έχουν αναληφθεί, η ένταξη σε αυτό συνολικά 721 σχολικών μονάδων καθώς και η συμμετοχή 2952 μαθητών και 1555 εκπαιδευτικών αποτέλεσαν ουσιαστικές και σημαντικές παράμετροι για την ανανέωση της λειτουργίας του δικτύου.
Το συγκεκριμένο θεματικό δίκτυο με θέμα: «Τα πετρογέφυρα της Ελλάδας Λαϊκή Αρχιτεκτονική», που υλοποιείται από το ΚΕΠΕΑ Μακρινίτσας περιλαμβάνει:
- επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών,
- διοργάνωση σεμιναρίων και ημερίδων σε συνεργασία με φορείς, όπως άλλα ΚΕΠΕΑ, δήμους, πολιτιστικούς συλλόγους με σκοπό την ανάδειξη των πετρογέφυρων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας,
- πραγματοποίηση εκδηλώσεων με σχολικές μονάδες όπως διαγωνισμοί ζωγραφικής και δημιουργίας βίντεο σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας καθώς και
- συνέχιση της υλοποίησης και της διάχυσης των δράσεων στο πλαίσιο της Ημέρας Γεφυριού.
Η κ. Μακρή τόνισε ότι: «Λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετική και μακρόχρονη εκπαιδευτική προσφορά του συγκεκριμένου θεματικού δικτύου του ΚΕ.Π.Ε.Α Μακρινίτσας, με την συνέχιση της λειτουργίας του, όχι μόνο δίνεται η δυνατότητα για την περαιτέρω ενίσχυση αυτής της σημαντικής δουλειάς και την διάχυση των αποτελεσμάτων της αλλά και η αφορμή για περισσότερες καινοτόμες δράσεις, ιδέες, συνεργασίες και πρωτοβουλίες. Συγχαρητήρια στους εμπνευσμένους εκπαιδευτικούς μας του ΚΕΠΕΑ που στο πλαίσιο της ενασχόλησης με τα πετρογέφυρα, προσφέρουν στα παιδιά μας πολυεπίπεδη γνώση σε εξαιρετικά μεγάλο πλέγμα γνωστικών αντικειμένων, όπως είναι η Γεωγραφία, η Γεωλογία, η Πληροφορική, η Γεωπληροφορική, τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία, η Τεχνολογία, η Ιστορία, η Νεοελληνική λογοτεχνία, η πολιτική, η οικονομία και η κοινωνιολογία. Πρωτίστως, όμως, με τέτοιου είδους δράσεις, τα παιδιά μας εντρυφούν στην άυλη πολιτιστική μας κληρονομιά, απαραίτητο συστατικό στοιχείο για την συνέχιση της ταυτότητας του τόπου μας».