Η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε, ήδη, θέσει το ζήτημα της ενίσχυσης του εξοπλισμού των σχολείων της Μαγνησίας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε. κ. Θ. Γιάνναρη, από τις 9 Οκτωβρίου 2020, όταν, σε επίσκεψή της, του παρέδωσε αναλυτική λίστα αιτημάτων, ανά σχολική μονάδα, των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού. Ο κ. Γιάνναρης είχε, τότε, διαβεβαιώσει την κ. Μακρή ότι οι υπηρεσίες του θα αξιολογήσουν και θα ιεραρχήσουν την σπουδαιότητα των αναγκών αυτών – όπως και έγινε – και έτσι την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021, ενημερώθηκε από τον ίδιο ότι, η ΚΤΥΠ Α.Ε. θα παραδώσει, την προσεχή εβδομάδα, το απαραίτητο υλικό στις είκοσι σχολικές μονάδες του Νομού, που τον έχουν ανάγκη.
Ο απαιτούμενος σχολικός εξοπλισμός θα διατεθεί σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, γενικά και επαγγελματικά λύκεια καθώς και σε εργαστηριακά κέντρα και περιλαμβάνει βιβλιοθήκες, γραφεία, γραφεία Η/Υ, πίνακες μαρκαδόρου, θρανία, καθίσματα, παγκάκια, κασετίνες παιδαγωγικού υλικού, παιχνίδια μαθηματικής σκέψης αλλά και παιχνίδια συσχετισμού και εξέλιξης. Συγκεκριμένα, οι σχολικές μονάδες, που θα παραλάβουν εξοπλισμό είναι οι ακόλουθες: το 7ο, 9ο, 29ο και 31ο Νηπιαγωγείο Βόλου, 4ο Νηπιαγωγείο Ν. Ιωνίας, 13ο και 32ο Δημοτικό Βόλου, το 1ο, 2ο, 5ο, 9ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ιωνίας, το 1ο Δημοτικό Φερών-Βελεστίνου, το 1ο και 2ο Δημοτικό Σκιάθου, το Γυμνάσιο Ιωλκού, το Γυμνάσιο Σκιάθου, το Λύκειο Σκιάθου, το 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας και το 1οκαι 2οΣΕΚ Ν. Ιωνίας. Το υλικό θα παραδοθεί στις μονάδες της Σκιάθου την Τρίτη 2 Μαρτίου 2021 και στις υπόλοιπες μονάδες της Μαγνησίας την Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021.
Η κ. Μακρή, αφού ενημέρωσε τους διευθυντές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας για την εξέλιξη αυτή, ευχαρίστησε, θερμά, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε., κ. Θ. Γιάνναρη, για την κινητοποίηση των υπηρεσιών του, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι, για το Υπουργείο Παιδείας,ο σχολικός εξοπλισμός έχει υποστηρικτική συμβολή στη μετουσίωση της παιδαγωγικής θεωρίας σε πράξη ενώ, ταυτόχρονα, επηρεάζει μαθητές και εκπαιδευτικούς, σε μεγάλο βαθμό, ως προς την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου.