Εγκρίθηκε, με συντριπτική πλειοψηφία, στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής η εισήγηση μονοδρόμησης των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη, ως οδών ς ήπιας κυκλοφορίας που θα δώσουνδιέξοδο από την οδό Λαρίσης στον Περιφερειακό, ενώ οι αντιπολιτεύσεις, σε μιά ακόμη επίδεξη κωλυσιεργίας και αρνητικής στάσης, ζήτησαν κυκλοφοριακή μελέτη για να το συζητήσουν, έστω. Τελικά ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος ψήφισε αρνητικά ενώ ο κ. Στόϊκος, εκπρόσωπος της Σκοτινής παράταξης, απείχε της ψηφοφορίας.
Ο κ. Στόικος υποστήριξεε ότι δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη για τις αλλαγές που προτείνει η δημοτική αρχή και ότι η πρότασή της είναι αόριστη για να του απαντήσει, με τρόπο αποστομωτικό, ο κ. Σταυρίδης ότι το θέμα ήρθε με το σωστό τρόπο, πέρασε πρώτα στην Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας, εγκρίθηκε ομόφωνα από το Τοπικό Συμβούλιο Ν. Ιωνίας και κατά πλειοψηφία από το Τ.Σ. Βόλου.
Επισήμανε ότι η μελέτη ετοιμάζεται και θα έλθει προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο, απλά οι διαδικασίες κινήθηκαν έγκαιρα ώστε κάποια τεχνικά έργα να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο του 2017. Χαρακτήρισε το έργο ως το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό έργο στο Πολεοδομικό Συγκρότημα, εξαιρώντας τον Περιφερειακό και την ανάπτυξη των οδών Δημητριάδος και Ιάσονος, που θα ανακουφίσει όλη την πόλη του Βόλου. Εξήγησε δε, ότι τόσο η Ζάχου όσο και η Καραμπατζάκη θα είναι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, θα δημιουργηθεί ποδηλατόδρομος με πράσινο κ.α.
Οι τόνοι ανέβηκαν όταν ο σύμβουλος της α’ ελάσσονος μειοψηφίας Ν. Στόικος δήλωσε ότι από τα λεγόμενα του αντιδημάρχου προκύπτει ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας, με τον Θ. Σταυρίδη να τον κατηγορεί ότι ψεύδεται και να του επισημαίνει ότι η παράταξή του στις επόμενες εκλογές δεν θα πετύχει ούτε μονοψήφιο ποσοστό.
Ο Ν. Στόικος του απάντησε ότι πρέπει να διαβάσει το Πολεοδομικό Σχέδιο να φέρει μελέτη με υπογραφές των μηχανικών ενώ ο κ. Σταυρίδης τόνισε ότι ακόμη και το ΤΕΕ «τα γύρισε» και ότι ο κ. Στόικος «δεν είναι σοβαρός».
Σχολιάζοντας δε, την πρόταση της «Επιλογής Ευθύνης» για «βύθιση» της Παγασών, από Αναπαύσεως ως Αναλήψεως, αντί για την παρέμβαση στην Καραμπατζάκη, είπε ότι σε βάθος 1,8 μ. υπάρχει υδροφόρος ορίζοντας και το έργο θα κόστιζε 2,5 εκ. €, ενώ τη χαρακτήρισε πρόταση άσχετων. «Αντί να κάνουν περιφερειακό σωστά, όπως έπρεπε, προτίμησαν να μελετούν απαράδεκτες λύσεις», τόνισε.
Ο Ν. Στόικος δήλωσε ότι μετά τα όσα διημείφθησαν, θα απέχει από τη διαδικασία και δεν ψήφισε.
Ευθύνες στις προηγούμενες δημοτικές και νομαρχιακές αρχές για τη μη ύπαρξη μιας ολοκληρωμένης κυκλοφοριακής μελέτης επέρριψε ο Απ. Νάνος και πρότεινα να μη ληφθεί απόφαση και να αποσυρθεί το θέμα, ώστε να υπάρξει χρόνος για διαβούλευση με τους κατοίκους. Ο Θ. Σταυρίδης του απάντησε ότι υπάρχουν σπίτια που θα θιγούν κατά μήκος της Καραμπατζάκη αλλά μόνο σε μήκος 60 μέτρων