Οι τοξικολογικές εξετάσεις σε πρώτη φάση έδειξαν ότι ο 24χρονος δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ ενώ οι αναλύσεις συνεχίζονται για να διαπιστωθεί αν ο Γιώργος Βακάκης είχε κάνει χρήση άλλων ουσιών. Από τις αρχές της εβδομάδες ξεκίνησαν οι κλήσεις για κατάθεση μαρτύρων και έτσι από τα γραφεία της Τροχαίας πέρασαν οι γονείς του συνοδηγού της Πόρσε Ανδρέα Γεωργακόπουλου, οι οποίοι κατέθεσαν όσα γνώριζαν και έδειξαν διατεθειμένοι να ψάξουν δικαστικά να βρουν ποιος ευθύνεται για το θάνατο του παιδιού τους.
Οι έρευνες της Τροχαίας προχωρούν με γοργούς ρυθμούς όμως είναι βέβαιο ότι θα περάσουν μήνες μέχρι να ολοκληρωθεί η δικογραφία και διαβιβαστεί στον εισαγγελέα για να πάρει η υπόθεση το δρόμο της δικαιοσύνης. Μάλιστα λόγω της σοβαρότητας αλλά και της δημοσιότητας που έχει λάβει απασχολεί τα υψηλά κλιμάκια της Αστυνομίας που ζητούν καθημερινά ενημέρωση για το πού βρίσκονται οι έρευνες. Αποτέλεσμα, να ερευνάται κάθε πτυχή της υπόθεσης και με «οδηγό» τα βίντεο της Νέας Οδού, να ψάχνονται τα πάντα σε βάθος.
Ο mr. Jumbo, Απόστολος Βακάκης, μέχρι στιγμής δεν έχει κληθεί και δεν αναμένεται να κληθεί για κατάθεση πριν ξεκαθαρίσει το τοπίο με το μοιραίο αυτοκίνητο. Η Τροχαία περιμένει απαντήσεις από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για το ποια είναι τα συνεργεία που συντηρούσαν το αυτοκίνητο, πριν απευθυνθεί στον Απόστολο Βακάκη για τις περαιτέρω λεπτομέρειες. Από την Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας, αναμένεται να περάσουν όλοι όσοι έχουν οποιαδήποτε εμπλοκή με το δυστύχημα. Από τους ανθρώπους που συντηρούσαν την Πόρσε μέχρι και οι πυροσβέστες με τους αστυνομικούς που έφθασαν στο σημείο. Φυσικά και οι υπάλληλοι της Νέας Οδού οι οποίοι έβλεπαν από 19 κάμερες το αυτοκίνητο να διαγράφει μια αλλόκοτη πορεία που μοιραία οδήγησε στο θάνατο και δεν σήκωσαν το τηλέφωνο να ενημερώσουν την Τροχαία όπως είθισται να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις θα κληθούν για κατάθεση.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το σκέλος των τεχνικών συμβούλων, όλες οι πλευρές σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ορίσει πραγματογνώμονες οι οποίοι θα αναλάβουν να διερευνήσουν κάθε πτυχή της υπόθεσης για λογαριασμό των πελατών τους.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πηγές από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ, φαίνεται ότι η αιτία του τροχαίου είναι το σκάσιμο του πίσω δεξιού ελαστικού το οποίο άρχισε να χάνει αέρα ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο εκτροπής, όμως οι αξιωματικοί της Τροχαίας δεν είναι ακόμα σε θέση να πουν με βεβαιότητα γιατί το λάστιχο στο 82.4 χιλιόμετρο άρχισε να ξεφουσκώνει. Πρόκειται για υπερθέρμανση λόγω της παλαιότητας ή για κάποιο αντικείμενο που βρέθηκε στο δρόμο; Μια απάντηση που θα δώσουν οι δύο πραγματογνώμονες που έχουν διοριστεί για να ερευνήσουν το αυτοκίνητο, οι δύο στους οποίους έχει ανατεθεί να ερευνήσουν τον αυτοκινητόδρομο αλλά και οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών.
Πηγή: protothema.gr