Τι ψάχνει η ΕΛ.ΑΣ. για να βρει τον μανιακό δολοφόνο του οδηγού ταξί -Ολα τα στοιχεία
Το κίνητρο της εκδικητικής εμμονής του δολοφόνου του 52χρονου ταξιτζή στην Κηφισιά ψάχνει η ΕΛ.ΑΣ. τη στιγμή που όλα τα στοιχεία οδηγούν στο ότι η απόπειρα που έκανε στις 11 Φεβρουαρίου τραυματίζοντας σοβαρά έναν άλλον 32χρονο οδηγό δεν ήταν πρόβα, αλλά μια αποτυχημένη προσπάθεια δολοφονίας.
Το κίνητρο της εκδικητικής μανίας
Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. ψάχνουν το κίνητρο που βρίσκεται πίσω από τη δράση του μανιακού δολοφόνου. Καταρχάς ερευνούν το παρελθόν των θυμάτων και περιστατικά στα οποία είχαν εμπλακεί και εξετάζουν αν οι επιθέσεις ήταν στοχευμένες εναντίον τους ή κάποιο άλλο περιστατικό με πρωταγωνιστή οδηγό ταξί, ίσως και ασήμαντο, αποτέλεσε για μια διαταραγμένη προσωπικότητα το κίνητρο της εκδίκησης. Προς το παρόν οι αρχές συγκλίνουν προς το δεύτερο σενάριο, πάντως, ενώ δεν αποκλείουν και ο ίδιος να ήταν οδηγός ταξί και για κάποιο λόγο να είναι εκτός επαγγέλματος.
Δεν ήταν πρόβα θανάτου η πρώτη απόπειρα
Εντωμεταξύ, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η πρώτη απόπειρα του μανιακού δολοφόνου δεν ήταν πρόβα, όπως είχε αρχικά εκτιμηθεί. Υπενθυμίζεται ότι στις 11 Φεβρουαρίου, επίσης στην Κηφισιά, ένας οδηγός επιβίβασε στο ταξί του έναν άνδρα μετρίου αναστήματος, μελαχρινό, νέο σχετικά, γύρω στα 35, με αθλητικά ρούχα και κουκούλα ο οποίος κάθισε στο πίσω δεξί κάθισμα. Σε κάποια στιγμή ένιωσε έντονη ζάλη και λιποθύμησε. Εντωμεταξύ ο «πελάτης του» τράβηξε το χειρόφρενο ακινητοποίησε το όχημα, πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και εξαφανίστηκε. Στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε οι γιατροί ανακάλυψαν ότι τον είχαν πυροβολήσει τρεις φορές στο κεφάλι, κάτω από το αυτί.
Αρχικά, εκτιμήθηκε ότι η απόπειρα αυτή του μανιακού δολοφόνου ήταν κάτι σαν πρόβα δολοφονίας. Ωστόσο, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. εκτιμούν ότι δεν ήταν τελικά πρόβα, απλά ο δράστης, επειδή το θύμα λιποθύμησε, θεώρησε ότι κατέληξε και εξαφανίστηκε.
Προφανώς, εκτιμούν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., «δεν ήξερε τις δυνατότητες του όπλου που είχε μετασκευάσει. Ο 32χρονος σώθηκε επειδή τον πυροβόλησε εξ επαφής» και εξηγούν ότι ακριβώς επειδή το όπλο που χρησιμοποιεί ο δολοφόνος είναι μετεσκευασμένο, η ταχύτητα της βολίδας μειώνεται κατά 50% και επειδή διαθέτει σιγαστήρα (το θύμα του στη πρώτη επίθεση δεν άκουσε το παραμικρό, απλά ένιωσε ένα κάψιμο στο αυτί και ζάλη) πέφτει στο 30%. Επειδή λοιπόν ο δράστης πυροβόλησε τον 32χρονο ταξιτζή εξ’ επαφής η βολίδα δεν πρόλαβε να αναπτύξει την απαιτούμενη δολοφονική ταχύτητα και επιπλέον τον βρήκε σε σκληρό οστό. Αντίθετα, στη δεύτερη περίπτωση, αυτή του 52χρονου οδηγού ο οποίος και κατέληξε, ο δράστης πυροβόλησε από απόσταση μισού μέτρου, περίπου και οι σφαίρες βρήκαν το θύμα στη βρεγματική χώρα και έτσι το χτύπημα ήταν θανατηφόρο.
Αν και ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ταυτοποίηση, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. είναι σίγουροι ότι και στα δύο περιστατικά χρησιμοποιήθηκε το ίδιο όπλο.
Προκειμένου να λύσει το μυστήριο η ΕΛ.ΑΣ. μελετά όλο το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας από τα σημεία που πέρασε το ταξί του 52χρονου. Ο τελευταίος ήταν μέλος εταιρείας ταξί και έτσι στο όχημα υπάρχει πλήρες σύστημα εντοπισμού της θέσης του οχήματος κάτι που διευκολύνει τις έρευνες.
Κλειδί η Κηφισιά;
Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. εκτιμούν ότι οι δολοφονικές διαδρομές είναι τοπικού χαρακτήρα και επικεντρώνουν τις έρευνες στην περιοχή, καθώς εκτιμούν ότι ο δράστης είναι κάτοικος της περιοχής (στην περίπτωση του 32χρονου επιβιβάστηκε από τη Νέα Ερυθραία και στην περίπτωση του 52χρονου από το Ζηρίδειο).
Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι όταν επιβιβάστηκε στις 11 Φεβρουαρίου στο ταξί του 32χρονου είχε ζητήσει ως προορισμό τη Χαριλάου Τρικούπη στην Κηφισιά, το δρόμο δηλαδή που έγινε και η δολοφονία του 32χρονου ταξιτζή το βράδυ της Τρίτης. Εξ αυτού του λόγου αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. δεν αποκλείουν πίσω από την εκδικητική μανία του δράστη να βρίσκεται κάτι που είχε συμβεί στο παρελθόν στον εν λόγω δρόμο.